Post by chilugimsoftbeach on Mar 16, 2022 2:19:13 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ ASMR Slicing ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ ASMR Slicing IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse op (øge guld) ▞▞▞
▞▞▞ ASMR Slicing 2022 version ▞▞▞
Der er forfærdelig animation, når du først klipper noget. Annoncen var bedre!!!!!
Jeg downloadede spillet, og det var ret godt i starten. The Chopping blev kedeligt efter et stykke tid, men det er bare det samme koncept igen og igen, og der er masser af annoncer mellem niveauerne. Men det, der virkelig fik mig til at slette dette spil, er grafikken, som en grafik begyndte at fejle, og når jeg satte fingeren ned for at hugge, ville den gå op igen og slet ikke bevæge sig og fryser også. det var et godt koncept, hvis de vil have andre til at spille, bør de forbedre deres grafik og fryse.
Jeg downloader den til 2 af de ting, din skive ville vibrere hver gang jeg skar den, og den var irriterende, den var også langsom, og hver gang jeg skar den, ville den give mig ADD
Denne app beroliger mig, og jeg har det så sjovt. Nogle gange halter, men jeg går bare ud og venter lidt, før jeg åbner den igen.
jeg elsker asmr slicing Jeg elsker lyden, men der er en masse reklamer, der er lidt generende, men alt i alt er det et rigtig godt spil
Rimelig tilfredsstillende. Jeg var afhængig den første uge, men nu er det super kedeligt. Det har realistiske lyde, men bliver nogle gange meget irriterende. Jeg anbefaler det ikke, men hvis du vil være tilfreds den første uge, så mener jeg, gå efter det. Efter en uge begynder den at gentage genstande og bliver meget dårlig. 👎
Denne app er meget irriterende. Når du skærer noget i skiver, vibrerer det. Jeg kan ikke lide det ved det. Jeg er ikke særlig imponeret.😥😥😥
Ligesom alle andre spil, der kom i en annonce, er det selvfølgelig FYLDT MED ANNONCER. Og tbh hvad kan jeg ellers forvente, jeg er så vant til at se annoncer, at jeg ikke gider blive vred længere, jeg slukker bare mit Wi-Fi.
Det er meget tilfredsstillende, men kunne der ikke være annoncer efter hvert niveau af spillet
Det er et godt asmr-spil, jeg kan bare ikke lide, når du skærer i sandet, det piprer! Kan du venligst fjerne, at det kan ødelægge det, men jeg elsker stadig spillet, og ja, der er mange annoncer, jeg ved, du tjener penge på det, men ikke så mange
Jeg kan ikke lide dette spil, det er ikke tilfredsstillende, og der er for mange tilføjelser. Det er bare en talje af tid og rum.
Det er godt, det kan få mig til at være afslappet, når der sker dårlige situationer, men først og fremmest er det et rigtig godt spil, og det er beroligende og afslappende at spille, når du går i seng og skal sove, men også bare for at have det sjovt og skære og skære ting. kan have dette spil i et stykke tid og spille det nogle gange 👍😊
Lidt svært at slappe af for nogle... mid-level asmr, hvis du får en høj annonce med en fyr, der skriger, eller en anden annonce for candy crush, der er 30 sekunder lang?? Annoncer ruller mellem hver klipning... Så irriterende.
Det var vanedannende, indtil det besluttede, at det gik ned, hver gang jeg prøvede at åbne det
Det er en GG
Det er bare et dårligt spil, intet andet at sige. Spillet fryser konstant, og der er for mange tilføjelser, det gør ikke engang noget at klippe den ting, og den såkaldte "ASMR" er ikke engang ASMR, det lyder som en kat, der ridser en tavle og giver mig lyst til at slå lyden fra i spillet . Lad være med at downloade dette spil, hvis du overhovedet kan kalde det det.
Dette spil er meget tilfredsstillende, men er også meget laggy, og det ødelægger spillet, jeg vil bare have et tilfredsstillende spil at spille uden fejl og uden at det er laggy!
Det er ikke en dårlig idé, bare .. dette er ikke godt for faktisk ASMR. Og mere kontrol tak? Jeg vil flytte den på egen hånd.
For mange annoncer troede jeg, at det ville være mindre som de andre apps, de laver som denne, men nej lige så mange annoncer!
Det er præcis, hvad det siger, det er. Man skærer bare tingene i skiver, og det er tilfredsstillende. Ikke noget særligt ved det.Det er dog en anstændig måde at fordrive tiden på. Annoncer er et problem som med de fleste mobilspil, og det kan ret hurtigt blive kedeligt. Men ikke desto mindre vil jeg anbefale det, hvis du vil bruge tiden.
ASMRスライス シミュレーション hau
ASMR Doğrama Simülasyon dns
Dette spil er ligesom AMAZING IN THE BUT, det hjælper mig med at sove, og det er virkelig TILFREDSSTILLENDE, så I lavede det tilfredsstillende afslappende spil nogensinde, men annoncerne generer mig ikke rigtig, hvad der skete, så der er ingen fejl eller forsinkelser intet det er rigtig sjovt tak gutter for at lave dette spil I LUV DIS GAME 😎😚👍❤
Jeg kan godt lide det her, det er så tilfredsstillende, og det får dig til at føle, at du klemmer en squishy, det lyder så godt, at jeg ikke kan stoppe med at spille det lol, men det eneste er, at det har for mange annoncer, og annoncer er sådan, så irriterende som herregud
Jeg gav den 3 stjerner, fordi den får min telefon til at vibrere. Så for ikke at høre er jeg nødt til at skrue min telefons lydstyrke helt op, jeg anbefaler det ikke
Jeg kan ikke engang lide sådan noget, men jeg kan ikke stoppe med at spille det her lol. Super simpelt og præcist, annoncerne er heller ikke så dårlige.
Det er faktisk et dejligt spil, afstressende... Men problemet er, når du har nået mere end niveau 50, vil de ting, du skærer, blive ved med at gentage sig (det samme objekt), hvilket langsomt gør mig kede... Og det gør du virkelig' Jeg har ikke brug for din hjerne i dette spil, som også keder mig lidt...
Jeg kan godt lide konceptet med spillet, det er bare ekstremt glitchy, især når du skærer større skiver.Det er et fantastisk spil, men måske tilføje flere ting til det.
Det er så tilfredsstillende, og jeg og min bror elsker at spille det sammen!
Jeg håbede, at det bare ville være et afslappende spil bare at lave asmr cutting, men det er i niveauer og udfordringer, og de har sat sååååå mange reklamer i dette spil. det er afslappende, når du får et niveau, hvor du bare kan skære, men de andre niveauer er som 'find jordbæret', så du ender med bare at lave et snit, og niveauet er færdigt. Jeg ville bare have foretrukket bare at skære, og der var ingen niveauer.
Det er ikke så slemt, bare virkelig gentagne, så efter et stykke tid bliver det ret kedeligt. Jeg vil gerne se det mere udfordrende og ikke bare en app til at komme videre til at fordrive tiden.
dette spil er meget afslappende Jeg elsker dette spil så meget, og jeg takker ejeren, der har lavet dette spil
Det er okay, jeg mener, at annoncerne ikke vil lade dig ramme. X men bortset fra det er det et rigtig godt spil 🎯
Godt spil, men mange annoncer er der, men hvis vi slukker for wifi, så annoncer ikke kommer, er dette ethvert godt spil, tak
Meget interessante spil med timing færdigheder.. kan næsten huske, hvordan du husker, hvad du nu gør med en rolig hånd. Jeg elsker det her. Fortsæt det gode arbejde.. dette er min type .🥰🥰🥰🥰🥰
Da der kom tilføjelser til denne app, var lyden vidunderlig, men den installeres ikke. Hvis jeg kan få det til at installere, vil jeg skrive en anden anmeldelse. Jeg er meget ked af, at det er første gang, jeg skriver en anmeldelse, og at den ikke ville downloades.
Så jeg installerede dette spil primært på grund af alle de hadekommentarer, så jeg ville se, om det virkelig var så slemt.. og OMG, jeg fortryder det. ANNONCER EFTER HVER NIVEAU. DE FLESTE NIVEAUER ER MINDRE END 30 SEKUNDER LANGE, OG DET ER IKKE ENDNU SÅ TILFREDSSTILLENDE. 3 ord til alle jer, der læser denne kommentar, som SKULLE installere den: Affald. Af. Plads. Også spiludviklere, hvis du ser dette, FJERN BARE ET PAR ANNONCER, DET ER IKKE SÅ SVÆRT. Du kan sikkert slukke for internettet, men... Det er dig, der skal tænde det igen.. Ville vurdere 0
Dette spil er så afslappende, og det er så tilfredsstillende at skære stykker af, at du skal downloade dette spil, og jeg læste dette 5 ud af 5, og download det
ASMRスライス シミュレーション hau
Fantastisk app. Igen er annoncerne forfærdelige, men spillet er offline, så for dem af jer, der siger, at annoncerne er dårlige, og der er for mange af dem, skal du bare slukke for wifi på din enhed.
Jeg kunne ikke lide det, fordi det har en masse tilføjelser, og det er svært at kontrollere den skærende ting, og det er derfor, jeg giver den en 2'er, så desuden er den ret god, og hvis du kan lide den, kan du downloade den, men jeg ville ikke anbefaler det ikke
ASMR Doğrama Simülasyon dns
Split Balls 3D - Maze Bounce Teka-teki qab
Det her er virkelig ikke asmr. Jeg føler, at folk smider det tag på deres apps bare for at få folks opmærksomhed. Lydene er generiske som helvede, og kniven skærer ikke nøjagtigt (stor forsinkelse, når du trækker i fingeren), selv på avancerede enheder. Giv denne videre