Post by chilugimsoftbeach on Mar 16, 2022 2:31:16 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Talking Angela ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Talking Angela IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode for flere mønter ▞▞▞
▞▞▞ Talking Angela 2022 version ▞▞▞
det forårsagede bare anmeldelserne, men det havde ikke en mand, der tog et skærmbillede, så det er ikke et barn, der er en masse uhyggelige beskeder og mere, men se fra mig, hvem der plejede at have det, da jeg trykkede på hende og fik hende til at falde, det bliver forskrækket af "ben" som er den bedste ven af tom, men ikke dårligt, kan have været for hurtig, men intet at bekymre dig om barn eller savnet det OG DIT MISBRUG, men det får dig til at føle, at hun er på noget, også når du rører ved hende i ceirtan steder hun vil bare grine og så blinke....
Jeg kan ikke spille dette spil, men jeg er nødt til at prøve det!, det ser lidt underligt og skræmmende ud, hvis du ser fejlen, fortæl mig om fejlen, og det er ikke for børn at spille det, jeg sværger!, HUN ER IKKE RIGTIG GOD, hvis du spiller det derhjemme, ellers vil hun være i dit hus i aften, fordi hun er virkelig skræmmende og ser dig i aften, se venligst hvad der sker med Angela hun kommer efter dig... hun hører dig spille Talking Angela, luk venligst dine døre og sluk lyset og luk dit vindue og persienner, hjælp mig venligst
Dette spil er fedt, men det kan ikke skifte til voksentilstand. Det var derfor, jeg downloadede spillet i første omgang. Tak
Talking Angela გართობა fih
Det er en god app at åbne, når du har brug for nogen/noget at snakke med, når der ikke er nogen til dig. Og quizerne er fantastiske, når du har brug for sjov
Det er meget hyggeligt at sidde og snakke med nogle
Jeg tror, at dette spil er fantastisk til folk, der siger der, en mand i hendes øjne har en meget vild fantasi. Sæt det på børnetilstand, så vil det være sikkert, så du ikke bliver spurgt om mærkelige ting. Jeg spillede dette i fire år og er 13 og har aldrig set nogen ting viord herinde øjne er øje
Jeg har ikke spillet endnu, fordi jeg så anmeldelser om en uhyggelig person i Angelas øjne! Jeg håber, det ikke er sandt, og at det kan være første gang, jeg prøver børnetilstand for at være sikker. igen, jeg har ikke spillet dette endnu.
Det er et så skræmmende spil, spil det ikke. Slet det. Jeg skal bare dø af dette spil. Der er nogen i Angelas øjne og bla bla bla bla bla. Der er intet skræmmende i dette spil. Alle mennesker siger, at det er jaget vildt, men nej, det er et godt spil, vi kan spille det. Jeg giver 2 sar på grund af dets gameplay.
Den er. Rigtig
Det er vildt skræmmende, jeg plejede at snakke med hende, og hun ville sige mærkelige ting som "ja, du er en sød pige", som hvordan kender angela mit køn!? Og jeg testede denne app i dag og så en mand i hendes øjne, VENLIGST LØS DETTE, OG LAD IKKE DIT BARN LEGE DETTE HOLD DIT BARN VÆK FRA DETTE SPIL. Jeg ville kæle med hende, og hun ville lave mærkelige lyde og give et blink til mig og lide jeg ved ikke engang hvorfor google play ikke fjernede dette spil, dette spil er ikke engang børnevenligt
Ja insall app det er fint, de løste problemet for 7 år siden.
Jeg ville have givet den 5 stjerner, HVIS char-funktionen stadig er til stede , Ps: jeg tror, de fjernede chat-funktionen MEN I STEDET beder appen om adgang via din mikrofon, som er lidt ... 'sketchy' jeg mener.. der er Det er intet formål, du kan ikke snakke med hende mere..det er bogstaveligt talt den mest ubrugelige funktion, men hvorfor tilføjede de det..
Jeg spillede dette i mindst to minutter, og jeg så bare på en mindre kat. Det var SÅ kedeligt! En ubrugelig leg i skraldet bag en kinesisk restaurant.
Space Rover: Planet mining Simulyasiya exee
♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Lort
Jeg plejede at spille dette, da jeg var ung og elskede det, men jeg plejede at have det på min iPad, men det gik i stykker, men nu så jeg en video, en youtuber lavede, og hun sagde, at der er en mand i Angelas øjne, og kidnappere tager børnene og dræber dem Jeg hørte også, at der var en chatbar, men blev fjernet fra børn, der fik ting, som Angela siger, kidnapper, når de spørger, hvem er hun nu, jeg vil ikke have Angela, men da jeg så mere af videoen, stod der, at det ser ud på dine billeder og ser dig fra appen og ser dit ansigt
Den gamle version er meget bedre, hun kan tale fortælle historier om sig selv, så sjovt at lytte til hendes historier
Dette er en horror-app. Når jeg siger "Venner dette er en app", så siger hun "Ansh Dette er et spil" Og ansh er mit navn, og dette er et spil, ikke en app. Isliye mene iss app ko 2-stjernet diye
Jeg hader dette spil. Det skræmmer mig, selv min ven bliver også ude, hvis jeg sendte hende et billede af engelaen, så skræmte det os ud. Jeg vurderer det til 2 bc, spillet er uhyggeligt og piget
Ville ønske det beholdt chatfunktionen. Hoaxes ødelægger virkelig alt, ikke? Men jeg har det stadig sjovt med appen. Det eneste problem, jeg ser, er, at når jeg køber alt, begynder det at blive kedeligt. Hurtigt. Chat-funktionen var det, der holdt folk interesserede. Hvis dette firma har nogen respekt eller håb for dette spil, vil de tilføje chatten igen. Selvom det er på grund af fup, vil dette spil i det mindste få flere downloads.
Jeg kan godt lide spillet, men indtil jeg så noget i hendes øjne, var det som en mand, og det var uhyggeligt, så hvis du som 3 eller 4 ikke spiller denne app, er det skræmmende
Jeg syntes appen er fin nok, men den ville være bedre vis man kunne skifte sprog
Se her Angela er en dejlig kat, men shr er også ond kl. 03.00, og det er snigende. Men jeg kan godt lide to likes
Tilføj chatfunktionen tilbage. Jeg brugte den gamle version, og det er sjovt, hvordan den vidste, at det var 2020, men alligevel god app 😊
Okay, så jeg ved, at sagen med Angelas øjne er forbi, men denne app er stadig ved at tude over mig...Jeg kan ikke lide, at når jeg prøver at aktivere "Børnetilstand", bliver den ved med at fejle, så jeg kan ikke slå den til på, og jeg kan ikke lide den måde, Ben kommer op og knurrer ad dig på, hvis du skubber Angela ned af stolen, fordi min lillebror så mig spille spillet, og da jeg skubbede til hende, og Ben knurrede til mig, blev min lillebror virkelig bange. og begyndte at græde, fordi han kun er 3 år gammel, han er stadig bange for det
Det er meget sjovt
Jeg spekulerer på, hvorfor mange mennesker synes, at dette spil er rædsel, jeg kan se alt i orden.(øjenrygtet er sandt, men det var udviklerens valg) Jeg er lidt skuffet over, at de fjernede chatsystemet fra 2016.så 3 stjernet
Talking Angela Zábava lfgg
Godt spil
Jeg spillede dette spil som barn, der syntes ikke at være noget galt med det på det tidspunkt, men det var virkelig mærkeligt. Angela ville sige og lave virkelig mærkelige ting, det var længe siden, men et specifikt eksempel var, at hun blev ved med at spørge mig om persinal information, hvor gammel jeg var, hvilken tilstand jeg boede i. Jeg har flok, at der kunne være nogle stalkere eller børn rovdyr på denne app, så jeg ville holde mig væk fra, hvis jeg var dig. Idk bare pas på, jeg vil gerne bemærke, at dette var som for 7 år siden, og jeg har ikke downloadet det for nylig
Det er derfor, jeg bedømmer den 2 stjerner, jeg bedømmer den 2, fordi den app er i orden, der er ingen person i hendes øje (jeg har allerede tjekket) youtubere har måske redigeret hendes øje, for at I ikke vil elske det, og jeg er virkelig uhyggelig, men stadig
Jeg spillede dette spil, da jeg var yngre, og jeg har altid elsket denne ene funktion, når du kan tale med Angela! Desværre tog nogle dumme falske rygter det væk, og den ✌person✌ i hendes øje er ikke sand og BLEV tydeligvis photoshoppet. Da så mange sårbare blev hjernevasket af dette rygte, fjernede Outfit7-udviklere denne funktion permanent på grund af klager. Det var dog sjovt, da det varede. 🙁
dronning 👸er den næste, der kommer mor til fest 🥳og lidt mere 70. end sidst ✨🎶, men det er den høje sort og hvid og sort 🔳i sort ⚫🖤er xfinity 3. black out sort ⚫i sort med sort ⚫under det blå bad og en frugtsalat 🥗🎶♥er forskellen
Nu ved jeg, at alle lyver, og gutter, hvis du slukker mikrofonen, gør hun ikke noget ved os, jeg spiller det her i en time, og der er ikke noget uhyggeligt, jeg tjekkede hendes øjne og intet uhyggeligt, men ok, jeg tror stadig på, at det er uhyggeligt, det er alt jeg kan sige lige nu! Venligst bed for os tak fyre😭
Jeg plejede at spille dette spil som barn og ville gerne se, hvordan det var i dag! Så jeg downloadede det og åbnede det. Men det ville ikke indlæses! Den sad på den dumme indlæsningsskærm i 10 minutter! Ikke en gang at åbne spillet! SÅ skuffet!!
Jeg kan ikke lide, at der er en forskrækkelse af Ben, når du vælter Angela. Jeg kan også godt lide at optage videoer af dem, og jeg fik en fejl. DET KAN FORÅRSAGE KRAMPELSER. Det er et blitz, der er sort, der sker 2 gange, mindre end et sekund. Ret venligst dette. Det fejler mit spil.
Dette er det bedste spil selv i mit liv, men jeg kan ikke lide, hvordan det er, fordi jeg ser noget på hendes øje, og endda mit ansigt er der på hendes øje, er der et kamera på, hvis det er der, vil jeg ikke spille dette spil .....
Elsker dette spil, jeg vil bare have tastemuligheden tilbage, hvis du kan, jeg savner det! Og jeg er også forvirret, fordi folk skriver, at de ser en mand i Angelas øjne, og børn bliver kidnappet, og hun siger noget, uden at nogen siger noget. Jeg så intet og hørte intet, og jeg synes, at kidnapningsbitten er overdrevet Angela kan ikke kidnappe hendes hænder kan ikke komme ud af skærmen! Hvis du ikke tror mig på kidnapningsanmeldelsen, kan du finde den! Nok om det vil jeg sige tak til Outfit7!😊
Det ved jeg egentlig ikke 😑
Der en mand i hendes øje
Lad os få det på det rene, der er ingen mand i hendes øjne. Det er et opdigtet rygte bare for at skræmme børn, ikke alt på internettet er sandt. Bortset fra at spillet er lidt kedeligt, blev jeg ved med at give Angela gaver og drinks, og det var stort set det. Jeg havde ikke mange mønter, så jeg kunne ikke købe så mange ting, som hun kunne have på eller andre ting. Spillet skal opdateres, men endnu en gang ved jeg, at det er meget gammelt og sandsynligvis glemt, fordi udvikleren fokuserer mere på Talking Tom-spil.
Jeg mener, det er godt, men tilføj chat tilbage og på min angela *den anden ikke denne app* jeg ville have diamanter, jeg så en annonce, men den sprang over sig selv, det er en fejl tilføjelse, hvor en mand løber hen til varevognen og siger nej nej nej nej med papirer så snart han sætter sig i varevognen og starter bilen BOOM tilføjelsen springer af sig selv, jeg bliver lidt sur, fordi den tilføjelse bliver ved med at dukke op!! pls fikser dette! *hvis du gjorde det undskyld!* EDIT: undskyld min angela *ikke denne app, den anden* ville ikke lade mig gøre det på den app, så jeg gjorde det på denne
Jeg kan virkelig godt lide denne app 😍😊 men sagen er hvordan kan du chatte med hende. Jeg så den ikke. Jeg vil give denne 5 stjerner til chat, men jeg kan ikke se den, så jeg giver denne 4 stjerner
Jeg kan godt lide dette spil, når vi faktisk kunne tale med Angela. Det var meget sjovere og mere interessant. Nu er det bare kedeligt.
Jeg synes, det er et rigtig godt spil, der primært er skabt til piger, men nogle funktioner, der gjorde spillet sjovt, blev fjernet
Talking Angela मनोरंजन lbh
Jeg ville ønske, at chatboksen er tilbage, men hvis den forårsager flere dårlige ting for børn, skal du tilføje børnetilstand igen, men jeg vil give iy en 3 stjerne bare for at være sød